دست نوشته ها

این و بلاگ محل ارائه و بررسی آثار شما همچون شعر،ترانه و داستان های کوتاه است.

دست نوشته ها

این و بلاگ محل ارائه و بررسی آثار شما همچون شعر،ترانه و داستان های کوتاه است.

شعر واژه

سلام باز هم از همه دوستانی که نظرات خودشونو دادن صمیمانه متشکریم و باز هم خواهش می کنم شعرها و یا هرگونه دست نوشته های سبز و زلالتون رو برای ما ارسال کنید تا ازنور کلامتون این دشت لحظه ای عطر باران بگیرد. 

دوستی که خودشو معرفی نکرده بود نوشته ای رو گذاشتن که فکر می کنم منصوب به بزرگ مرد معاصر ایران دکتر چمران باشه. 

نوشته به این صورته : 

خستگی را تو به خاطر مسپار
که افق نزدیک است و خدایی بیدار
که تورا می بیند
وبه عشق تو همه حادثه را می چیند
و همینش کافیست... 
نوشته های بسیار زیبایی دارن دکتر چمران که در آینده لابه لای نهال های سبز بوستان سخن از عطر اونها فضا رو آغشته خواهیم کرد. 
و اما...  از دوستی که گفته من شاعر نیستم ولی باشما همکاری میکنم تشکر میکنم.خیلی خوشحالم که توی این وبلاگ شرکت داشتی و مطمئنم یه روز طبعت بارور خواهد شد.  
شعری دیگری که نزدیک به قالب سپید هست رو از آقای محمدرضا بارانی واستون گذاشتم که امیدوارم نظراتتون رو بدید.    
 
 واژه 

جنبش پرچمی سفید بر فراز بام تاریک شب

آه،

وقتی دستان نوازشگرت

 صورت خوابنمای ذهنم را نوازش می دهد

 قدم های ضعیفم را برای یافتنت

از زمین مربع فرش شده حیاتم می برد

 تا آنجا که سبزی برگان درختانش را می شود درصافی جوی ها لمس کرد؛

باد ورق می زند

این دفتر خیس شده از واژه روشنایی را

 و من قلم می زنم این حس برآهیخته از جانم را ...

نظرات 8 + ارسال نظر
اوا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://mar.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
به منم سر بزن
نظر یادت نره

حتما شماهم حتما بیاید و در باره شعر ها نظر بدید
چون این وبلاگ تبادل نظره اگرهم شعر داری
واسه ما ارسال کن

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
شعر بسیار جالبیه
ولی به عقیده من در چند سطر متفاوت تغییر قالب داده
اما انسجام موضوع به خوبی توش رعایت شده

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

بازم سلام
اونجایی که گفته (سبزی برگان درختانش ... ) به عقیده من زیاد توصیفات رو پیچیده کرده

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

خیلی خوبه کاشکی یه بیوگرافی از شاعرای پایه ثابتتون بزارید

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://mar.blogsky.com

سلام نرم افزار رو گذاشتم حالشو ببر

مصطفی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ

بسیار زیبا بود من که حال کردم مرسی آقای بارانی .

ف.نوروزی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ http://khastebal.blogfa.com

سلام
اومدم
طرح جالبیه
یه شعر امروز گذاشتم تو وبلاگم
عنوانش شاید ابرها
دوست داشتی بذارش
طبع شعرم بالاست اما نه حرفه ای
خود را قابل نمیدونم اما نظرم رو می ذارم

ف.نوروزی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://khastebal.blogfa.com

سلام
خیلی خوبه که میتونید شعر بگید و انقدر زیاد جرات دارید و شعر خود را به نقد می گذارید
اما نمی دونم چرا این شعر به دلم نمیشینه
شاید
نمی دونم چرا یجوریه
شاید بعضی قسمت ها ثقیل و بعضی بسیار ساده
نمی دانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد